Ukoliko ste prije polaska na put ugovorili policu putničkog osiguranja u ADRIATIC osiguranju, sukladno Uvjetima paketa putnog osiguranja, obvezni ste po nastupu osiguranog slučaja bez odgode, ODMAH kontaktirati asistenciju osiguratelja putem kontakt telefona, radi pregleda i liječenja, pružiti sve potrebne informacije te se pridržavati uputa koje dobijete od asistencije osiguratelja. Ukoliko niste u mogućnosti izvršiti isto, dužni ste prilikom prijema u bolnicu pokazati liječniku ili medicinskom osoblju policu putnog osiguranja.
U slučaju da ste sami platili troškove, dužni ste izvijestiti ADRIATIC osiguranje o razlozima za isto te ćemo Vam nakon utvrđivanja obveze naknaditi troškove, uključujući troškove ambulantnog liječenja i nabavke lijekova.
Kod štete na prtljazi obvezni ste, odmah po nastanku štetnog događaja, prijaviti štete nastale zbog kaznenog djela treće osobe nadležnoj policijskoj postaji, koja će sastaviti policijski zapisnik s popisom svih izgubljenih ili oštećenih stvari. U slučaju štete na predanoj prtljazi, bez odgode istu prijavite osobi pod čijom je obvezom i nadzorom bila (prijevozniku ili organizaciji koja pruža usluge smještaja) koji moraju izdati potvrdu o tome. Gore navedeni policijski zapisnik ili potvrdu dužni ste dostaviti osiguratelju zajedno s pisanom prijavom nastanka štete, najkasnije u roku od 30 dana od dana nastanka osiguranog slučaja.
U slučaju nastanka osiguranog slučaja po polici putničkog zdravstvenog osiguranja štetu prijavljujete na obrascu zahtjeva za naknadu štete koji možete preuzeti ovdje.
Štetu prijavljujete neposredno u našim odjelima prijave i procjene šteta ili putem e-maila.